ETRA-liitto ry
www.etra-liitto.fi
etra@sdafin.org

Parempi terveys -verkkokurssi

Kuulostaako joku seuraavista kysymyksistä tutulta?

• Kuinka laihtua helposti?
  • Kuinka löytää liikunnan ilo?
  • Kuinka lopettaa tupakointi?
  • Kuinka lopettaa juominen?
  • Kuinka hallita stressiä?
  • Kuinka nukkua paremmin?
  • Kuinka päästä irti huumeista?

Monet suomalaiset painivat näiden kysymysten äärellä ja tuntevat olonsa voimattomaksi ongelmien edessä. Mutta, muista – et ole yksin.

ETRA-liitto on auttanut vuosien varrella tuhansia ihmisiä juuri näiden pulmien ratkomisessa. Olemme erikoistuneet raittius- ja terveystyöhön ja tavoitteenamme on auttaa ihmisiä saamaan terve ja onnellinen elämä.

Vuoden 2019 aikana olemme työstäneet toimintaamme, ja tuloksena on monipuolinen Parempi terveys -kampanja. Kyseessä on nettikurssi, jonka tarkoituksena on tarjota tukea ja turvallinen ympäristö niille, jotka haluavat löytää terveen elämän. Kurssi järjestetään online, joten koko Suomi voi osallistua yhdessä.

Kurssin sisältö

Online kurssi tuo suomalaiset yhteen. Sen takana on luotettavat ammattilaiset, jotka tietävät, kuinka saavuttaa paras mahdollinen terveys ja parhaat tulokset. Turvallinen, alan eksperttien laatima kurssi on nopeampi keino laihtua, päästä eroon tupakasta tai alkoholista tai vaikkapa saada apua uniongelmiin tai ahdistukseen. Uudet metodit ovat tehokkaita ja monet niistä löytyvät myös kansainväliseltä top-listalta.

Kurssilla opit:

• Tunnistamaan ja kohtaamaan ongelmat
  • Hyväksymään itsesi ja rakastamaan itseäsi
  • Keinoja hallita ongelmia ja ratkaista ne
  • Puhumaan tunteistasi ja ilmaisemaan tarpeesi
  • Elämään terveellisesti ja nauttimaan arjesta ilman vahingollisia tapoja
  • Olemaan paras versio itsestäsi

Kurssimme on ilmainen, laaja ja monipuolinen – vertaa muita verkkokursseja, etkä löydä parempaa. Tule mukaan ja aloita tie kohti parempaa terveyttä jo tänään. Katso alta ohjeet ja ota ensimmäinen askel.

Osallistu kurssille ilmaiseksi online

Parempi terveys tulisi olla jokaisen saavutettavissa ikään ja tulotasoon katsomatta, joten osallistuminen on täysin ilmaista. Pääset mukaan helposti ilman tiliä täyttämällä tietosi alla olevalle lomakkeelle. Lähetämme sinulle sähköpostitse linkin, jonka kautta pääset sisään kurssin nettisivuille ilman rekisteröitymistä.

Pääset yhdellä linkillä käsiksi kaikkiin kurssimateriaaleihin ja keskusteluihin. Ilmoita kuitenkin viestikentässä, mikä aihe kiinnostaa sinua eniten. Näin voimme antaa juuri sinulle parhaat neuvot ja tarvitsemaasi tukea. Täytä lomake nyt ja aloita matkasi kohti terveellistä elämää.

Tervetuloa ETRA-liiton matkaan, olemme tukenasi loppuun saakka.

Kannatusjäsenyys

Kuten sanottu, verkkokurssille osallistuminen on täysin ilmaista ja mukaan pääsee ilman talletusta. Kyseessä ei ole tarjous vaan periaate, sillä haluamme antaa jokaiselle mahdollisuuden olla terve. Rahoitamme toimintaamme pääosin lahjoituksilla, ja arvostamme kannatusjäsentemme panosta suuresti.

Voit liittyä kannatusjäseneksemme ja tehdä vapaavalintaisen lahjoituksen pankkitunnuksilla, käteisellä tai Trustlylla. Jäsenet saavat lehtemme 4 kertaa vuodessa ja kutsuja ETRA-liiton tapahtumiin. Täytä tämän sivun lomake ja kirjoita viestikenttään “kannatusjäsenyys”, mikäli haluat kuulla lisää.